topimage

2017-04

*CNBLUE - Don't Care* - 2016.11.05 Sat


Don't Care

作詞:JUNG YONG HWA
作曲:JUNG YONG HWA

If I were you, I’d get ready for a chance
If I were you, I’d hear what everyone says
Such a beautiful flower,
beautiful sky and many beautiful things
But that is not your case.
You don’t know the beauty of life
If I were you, I’d not have vain hope
If I were you, I’d not be hard on everything
Such a beautiful blossom,
beautiful tree and many beautiful things
But that is not your case.
You don’t know the beauty of life
I don’t care. I have my friends to wait for me
I don’t care. I have my fans to support me
I’m gonna be okay. Gonna be okay
I don’t care. I believe in my everything
If I were you, I’d look in the mirror
If I were you, I would be cautious and calm
Such a beautiful blossom,
beautiful tree and many beautiful things
But that is not your case.
You don’t know the beauty of life
I don’t care. I have my friends to wait for me
I don’t care. I have my fans to support me
I’m gonna be okay. Gonna be okay
I don’t care. I believe in my everything
Thank you, friends. I’m not alone.
Be with me, guys
Thank you, fans. You’re not alone.
I’ll be with you
I’m gonna be okay. Gonna be okay
I don’t care. I believe in my everything
I don’t care. I have my friends to wait for me
I don’t care. I have my fans to support me
I’m gonna be okay. Gonna be okay
I don’t care. I believe in my everything


私があなただったら、私はチャンスの準備をしたいです
私があなただったら、私は誰もが言うことを聞きたいです
このような美しい花、
美しい空と多くの美しいもの
しかし、それはあなたのケースではありません。
あなたは人生の美しさを知りません
私があなただったら、私は無駄な希望を持っていないと思います
私があなただったら、私はすべてのハードではないだろう
このような美しい花、
美しい木と多くの美しいもの
しかし、それはあなたのケースではありません。
あなたは人生の美しさを知りません
私は気にしない。私は私のために待つように私の友人を持っています
私は気にしない。私は私をサポートするために私のファンを持っています
私はつもりは大丈夫です。ゴナ大丈夫
私は気にしない。私は私のすべてを信じて
私があなただったら、私は鏡で見てね
私があなただったら、私は慎重かつ冷静になります
このような美しい花、
美しい木と多くの美しいもの
しかし、それはあなたのケースではありません。
あなたは人生の美しさを知りません
私は気にしない。私は私のために待つように私の友人を持っています
私は気にしない。私は私をサポートするために私のファンを持っています
私はつもりは大丈夫です。ゴナ大丈夫
私は気にしない。私は私のすべてを信じて
、友人をありがとうございます。私は一人じゃない。
私と一緒になり、みんな
、ファンをありがとうございます。あなたは一人じゃない。
私はあなたと一緒になります
私はつもりは大丈夫です。ゴナ大丈夫
私は気にしない。私は私のすべてを信じて
私は気にしない。私は私のために待つように私の友人を持っています
私は気にしない。私は私をサポートするために私のファンを持っています
私はつもりは大丈夫です。ゴナ大丈夫
私は気にしない。私は私のすべてを信じて


**韓国の風**
*ランキングに参加しています~クリック嬉しいです~(*'-'*)*
*クリックをお願いしますね~^^*FC2 Blog Ranking *クリックをお願いしますね~^^*人気ブログランキングへ

関連記事
スポンサーサイト

● COMMENT ●


管理者にだけ表示を許可する

*CNBLUE [Blue Night concert] - ONE TIME * «  | BLOG TOP |  » *CNBLUE - Let's Go Crazy (Concert) *

*ようこそ~(*'-'*)*

**nabana**

Author:**nabana**
****************

韓国への旅や
韓国のドラマを通して
初めて知った
韓国の街や言葉~
韓国を身近に感じています(*'-'*)

**nabana**菜花~^^*

*新しい記事φ(。。;)*

  • *CNBLUE - Don't Care*
  • 2016年11月05日 (土)
  • 20時16分06秒
  • この記事にはトラックバックできません。
by AlphaWolfy

*category~*

*気になる商品*

*rankingに参加しています*

*クリックをお願いします*

FC2Blog Ranking *クリックをお願いしますね~^^*FC2 Blog Ranking クリック^^*~人気ブログランキングへ

**************

韓国のホテル探しなら~

ザプラザのクチコミ

*links~訪ねてくださいね~*

+*さくさく散策*+ +*さくさく散策*+

*sweetcandy 菜花**sweetcandy 菜花*

*うふふっ!**うふふっ!*

**ふらり****ふらり**

GARAKUTA置き場GARAKUTA置き場

ひこーき雲に乗せてひこーき雲に乗せて

のんびりいこ~ぜ!のんびりいこ~ぜ!

  • 管理画面
  • このブログをリンクに追加する

    *最近のcomment (o^-')b *

    *ありがとうございます*

    *月別アーカイブ*

    *来てくださった方ありがとう*

    *お気軽にまた来てくださいね*

    *今来てくださっている方*

    *ごゆっくりしてくださいね*

    現在の閲覧者数:

    *このページを変換します*

    全記事表示リンク

    全ての記事を表示する

    *QRコード*

    QRコード

    지금 몇 시?

    **nabana**へのメール*

    *ご連絡等どうぞφ(。。;)*

    名前:
    メール:
    件名:
    本文:

    *検索フォーム*